Followers

mimpi orang masuk meminang??

assalamualaikum...

tajuk entry aku memang agak tak bleyh blah kan??
okeyh..okeyh..okeyh!
tak kisah la bleyh blah ke tak..
tapi yang pasti ''no hurt feeling''.
wah..wah..wah...bajet gila kowt.

hah!cita pasal mimpi tu..
memang dua tiga hari niyh
rasa nak preview banyak-banyak kali
dalam pemikiran nie...
tenang..makmur...aman damai ja rasa..
haisyyhh..cukop x3
teserlah kegatalan yang ada.

huhuhu...
nak dijadikan cerita...sebenarnya,
malam sebelum exam..
aku dah mimpi..ada orang masuk meminang..
tapi buat tak peduli..
konon tak best la mimpi tu..then,
3 hari selepas amek result exam,
mimpi lagi...huhuhu...
hati berbunga-bunga...bahagianya rasa..
huhuhu..
tapi sayangnya tu cuma mimpi indah..
haisyyhh..kalau la betul kan x3

tak..tak..tak...
mimpi tu kan mainan tidur...
hahaha..bangun pagi bajet happy gila..
padahal sebelum tidur malam tu sediyh
semacam nak pengsan..
touching sorang-sorang..
serius sengal.

mula buka cita..potpetpotpet dekat mak
konon happy sebab mimpi prince pujaan
masuk meminang..
sekali sentap daa..

tiba-tiba adik aku menyampuk...
''weyh tu tandanya prince pujaan ang tu
nak minang adik bukan kak..
sebab selalunya terbalik..hahaha''
makkk aiii..terbaekk la...
hahaha..

sakan mak ngan adik
pekena aku pagi tu...nak nangis woo..
sengal gila..
2 lawan 1 tak menang kat aku la..
dok tangga terbawah kowt..
tolak guna jari pown jatuh.

huhuhu...apa-apa pown,
jodoh pertemuan ditangan ALLAH..
kita hanya merancang..tapi ALLAH yang menentukan.

(♥_♥)v










1 comment:

Miss Nana Farhana said...

Intan syg.. he will coming soon.. don't worry la...