Followers

exam mental health..tolong insaf sekejap boleyh tak??

assalamualaikum...

kawan2 suma...tolong insafkan saya..
tu dah semacam tak betol kan??hahaha
aku sememangnya tak berapa sihat dari
segi fizikal dan mental..

disebabkan oleh subjek mental yang mementalkan aku.
ish..tak kuasa nak melayan cik tipah mengarut.
ehh..apa niey...

wahai cik intan tolong la sedar diri...
dush..dush..dush...
haiyakkk...nak pengsan jap boleyh tak??
siyes aku tak tipu..
rasa cam nak mental ! study subjek nie..
mana taknya...cik puan lagi lawa
a.k.a lecture tersayang,
dah warning dari sem lepas!
gila awal dapat warning kan??

''DON'T EVER YOU ALL TRY TO FAILED MY SUBJECT!!''


WUISHH....takowt  tawu??
aku niey dah la lemah semangat..
hahaha..cuba bayangkan...membe2 kelas
yang bukan main ngantukk..terus terbuka luas
biji mata dowang...
yang paling tak tahan...
yang menguap sampai nampak gua niah tu..
terus tertelan ngantuk tu taw.
terkebil-kebil mata masing-masing..

huhuhu...apa-apa pown..
aku dah try insafkan diri 
yang penuh dengan enzim ''m'' niey...
untuk men studykan diri..
wahhh..macam tak pecaya..


kepada cik nana n cik wafa
selamat menghadap cik puan diwaktu akan datang..
bersama-sama kita tadah telinga okeyh?
senyum-senyum kambing buat sementara waktu.