Followers

cuti-cuti time...

Assalamualaikum….

Cik gayah a.k.a cik intan senget in da house!!
Waa..lama betoi cik gayah tak hupdate
Blog ku sayang niey..kan??
Bajet busy body yang teramat sangat..
Padahal sibuk dengan urusan
Menternak lemak-lemak tepu untuk
Tumbesaran badan!
Fuhhh!sungguh daku tak rela dengan xtvt seperti itu..
Tapi apakan daya..ku teruskan jua…
Haiipp!!cukup3…jangan nak merapu tak tentu hala
Wahai cik intan!

Okey la…aku serius niyh!
Jangan kedip mata! jangan senyum!
Serius..serius..serius!
Haa….actually aku just nak story mory pasal
Xtvt cuti sekolah yang menyetresskan jiwa daku..
Hahaha…sengal..adik2 cuti sekolah..si kakak
Juga begitu! Menghabiskan masa cuti sementara
Tunggu time adik2 nak beli buku kan..
Time tu koperasi sekolah baru buka,
Baru ada kerja…
Lalala… nak tunggu kerja yang sepatutnya,
Macam lambat lagi nak membuahkan hasil..
So,still waiting for that job!
Kerja cepat la dapat…cepat la dapat…

Dah meroyan sorang-sorang bila fikir pasal kerja..
Sudah..cukup..cukup sudah…hahahaha..

Okey!abaikan soal kerja,
Kita reverse balik ke tajuk buletin utama..
Cita pasal xtvt aku a.k.a cik intan or cik gayah
Or whatever buat bila menjangkau tahap kestresssan
Di waktu cuti!
Selepas dah selesaikan apa yang sepatutnya…
Jeng----jeng----jeng!!!!

|
|
|
V
1) menyanyi melalak tak tentu hala sampai
Mrs mummy cakap aku sewel…

2) ajak adik aku gi jenjalan time weekend..
Sebab time tu ja yang dy ada!
Hari-hari lain terperap kat bilik sampai
Cemuihhh!!

3) ngadap tv sampai naek juling biji mata..
Tak pon dengar radio pastu touching sorang-sorang.
Tu tahap sengal yang melampau..

4) tadaaa…buat origami!
Yang kiut miut!
Bajet yang aku buat niey sangat ohsemm..
Tapi sebenarnya..Cuma sipi-sipi ohsem ja..
Hahaha..mula ferasan sendiri..
syiokkkkk sendiri wooo..
Meyh..jemput tengok yang biasa-biasa ini!



















okey cukup...
daaaa...






No comments: