Followers

kerja oh kerja..

assalamualaikum...

selamat awal pagi kengkawan!!
sengal betul aku pepagi niyh
sementara nak tunggu mak panggil bersahur,
kepala niey ligat 
dok fikir pasal kerja..bila nak dapat niyh..
bukan main susah nak dapat kerja sekarang kan.
bak kata bukan abang aku,huhu
BUKAN ABANG AKU.
kita yang kena cari kerja..
bukan kerja cari kita dik.
betul..memang tak la kan...
takkan kerja pulak nak cari aku!
mustahil..aku bukannya
princess or whatever..
sampai kerja pulak nak bertungkus lumus cari aku.

kang pelik pulak kalau tiba-tiba
kerja cari aku...maw terkejut beruk..
tapi kalau ya pown bersyukur la kan.hehe
melampau sunggoh ini budak malas.

huhu..actually dah bertungkus lumus
apply keja..tapi belum ada yang berkenan..
maybe..
tak da lagi owang yang nak panggil aku
g i/view..waa...member aku ada
dah yang jadi staff nurse..
PTPTN settle..
rezeki kan...tak dak sapa pown yang taw.
yang penting rezeki masing-masing..
sumanya dah tertulis kan.

tapi serius la...
mak aku, pagi petang siang malam
dok berpotpet potpet...
soh aku try lagi..
yuhuuu..cek dah cuba..
belum da rezeki kan.
sabo je la intan!

semoga dipermudahkan segala
urusan oleh ALLAH..


4 comments:

E'in said...

sabar ye.. mmg susah nak dpt keje skrg..

si kiut lavender said...

hehe..skl yg duk kat langkawi memang siyes keja yg crik org deyh...tapi keja yg besa2 jalah..ngeh2..:D

intan izzaty said...

betul..betul..susah sangat..

intan izzaty said...

si kiut lavender > hehe..ok la tu...dari terperap kat umh kan..