Followers

perjalanan yang ohsem!



Lalala..assalamualaikum…
Hope everything ok ye dear2 suma!
Haa..
dari hari ke hari..minggu ke minggu…
Pejam celik..pejam celik..
Tup..tup…
Dah sebulan rasanya aku terperuk kat celah dapur.
Wah3..bajet chef la niey kan…
Siyes…dah lama kowt..
Kejap ja masa berlalu.

Huh..okey la camtu kan…
Sebenarnya aku obe eksited nak cita
Pasal perjalan yang terlalu ohsem
Ke nilai,19 aribln kemarin..
Hahaha..ohsem la sangat kan!

malam tu..bertolak ke nilai kol 12.45..
Bajet happy coz kononnya aku 
Akan naik bas yang sama dengan cik nana
si minah cerek..
Tapi kenyataannya tak!
Okey fine..hahaha

Lenguh tulang…seat aku betul2 dekat tayar
Memang best la kan..
Terhentak tulang pelvic niey haa.
Dalam bas tu..buat muka sekupang…
sebagai tanda aku majok..
aisehhh!!sapa peduli kan.

Siyes…perjalanan yang panjang and melenguhkan.
8 jam dalam bas..
dengan bas jalan macam siput…
sengal gila..
Tapi takpa..tu kan untuk keselamatan..
Okey! Boleh la diterima pakai..

daripada dok buat muka tak blah..
aku pown amek keputusan untuk lelapkan mata niey sat..
huhuhu..sampai tak sedar diri la time tu..
tapi yang pasti aku terjaga dari tidur yang lena
bila dengar suara nek wan membe aku
yang naik satu bas dengan cik nana..
terserlah kekalutan dy!
hahaha..macam ribut..

boleh terjaga suma penumpang bas
dengar suara dy..
kalut semacam..mana taknya!
h/p tertinggal dalam bas..
terbaik la...

sampai ja kat nilai..
berkumpul la 3 dara pinggitan niey...
rindu bebangett...huhu
dari satu topik ke satu topik...
haisyyhh..macam-macam kan..

siap suma keja2 kat sana...
sempat la gi makan-makan jap..
pastu sambung lagi perjalanan ke seremban..
naseb la ada tiket awal...
kalau tak..alamatnya bersahur atas bas la..

memang rush gila...
fisrt time dok dalam bas lama camtu...
berbelas jam kowt..
huhu..apa-apa pown..
aku berterima kasih dekat pakcik kaunter tiket..
sebab bagi tiket paling awal tu..
tuah ayam nampak dikaki kan..
tuah manusia sapa yang taw..









No comments: