Followers

nak kuruskan badan!!sapa nak kongsi petua dengan cek...

assalamualaikum...

apa kabaq kak cik,kak long,
abg long ngan abg ngah sekalian..
waa...pagi-pagi buta niey..tak senang duduk aku!
dengan tak boleh nak tido,
kepala dok fikir jalan macam mana nak
kuruihh dalam masa terdekat niey..
haisyyhh...macam-macam.

terlalu obsess nak kuruihh..
sampai tahap sedih teramat.
mana taknya...pi sana owang tegur..
pi sini owang tegur...
kadang-kadang rasa macam nak lari pecut seribu meter ja.
hahaha...terlalu mampu untuk itu!

actually...sebelum gi sambung study dulu..
tak la sehebat sekarang...berat badan cuma tuttt
haaa...bila dah 3 tahun study...
hasilnya tadaaa!! naik 10 kilo kowt.
cam nak pengsan bila ditolak tambah.

tak sanggop dah nak tengok jarum penimbang!
fobia tahap gelong..dekat kolej dulu,
dengar je lecture cakap kena timbang berat
aku la owang pertama yang paling tak senang duduk.
kalu boleh nak kua gi tesco or giant
nak timbang dulu sebelum timbang dekat lecture..
haha..kononnya,kalau timbang dekat lecture tu berat..
boleh la salahkan penimbang tu kan...
sebab dah ada bukti
konon tuan empunya diri niey ringan cam kapas!
ohh...really???!sangat sengal.

waaa...tak mo cita pasal zaman dulu...
nak cita pasal zaman sekarang pulak.
tuan empunya diri,dah bertekad nak kuruihh!
kenapa??dua tiga hari lepas..
berchit-chat dengan member seangkatan!
lelaki..dy cakap camniey haa....
''intan!ang nampak sihat la skang...dah gumuk dari dulu..''

weyh..sengal lol...aku pown rasa keadaan tuh!
awat bagitaw...aku dok usaha nak buat 
tak taw..hahaha..
serius...aku nak sangat kurus balik..

meyh la kongsi-kongsi rahsia dengan cek...
huhuhu..betoi-betoi nak kurus niyh.
hohoo..

1 comment:

gunak Kin said...

https://m.facebook.com/LizaKatrinFreshCloset?refid=46

Mungkin boleh membantu...saya seram sebab saya memang dah mcm tiang TNB