Followers

MENGIMBAS DETIK PERKENALAN ANTARA K.A.M.I ------>


assalamualaikum..

hai3..niey sambungan entry lepas..
lengkap...
mula berkawan dengan budak-budak
syewel yang menyenangkan hati..
hurm..kira ok la tu kan..

sapa budak-budak tu? nie ha...
nana,kak izza,ifa & kak wan..
budak-budak yang agak mereng
penah aku jumpa..hehe..
nak taw lebih lanjut pasal diowang?

-Nana-




budak perasan yang aku sayang..
Miss cerek berdesing tanpa henti..
Menjerit ja keja dy…
Tak dak owang yang boleh lawan bunyi cerek dy taw!
Haha…memang tak kering gusi..
Bahagia ja rasa hidup…
ada ja benda yang dia nak jadikan isu..


hahaha...dy jugak la yang selalu 
layan angin gelong aku..
mana taknya kan...dy pown 2 kali 5 macam aku gak..
kira ok la tuh..

-Kak izza-




Budak kecik berusia dewasa…
Ehh?ada ek camtu..haa...ada3
budak kecik molek yang sangat manja.
pantang bertentang mata..
mula la nak berbalas kata...haha..
tapi..owang cakap...
tu la asam garam kehidupan..


-ifa-




ifa...kanak-kanak riang bersuara halus..
halus??sehalus sutera china ka?
haha...hanya aku n ahli group ja yang taw...
budak niyh selalu ja jadi bahan..
ingat lagi satu malam tu..
hikhikhik...mengimbau detik 
camna aku boleh di cop ''anto kopek''


memang lawak...aku yang tak bersalah
jadi mangsa...
masa masing tengah kusyuk bersembang..
si ifa niey tiba jerit..''hey antoo kopek!!''
hahaha...terkejut aku masa tu..
tiba-tiba kena sergah!
nak taw kenapa??sebab rambut dy tersangkut kat
kepala katil...so dy xleyh bangun..
hahaha...dy ingat aku yang pegang rambut dy.
haha..siyes kalau ingat mesti rasa nak senyum sorang2..


-kak wan-




kak wan niey pulak...bila dah boleyh cakap..
tak berenti ayat dy...laju macam ribut..
huhu..ada ja benda yang dy nak pangkah aku.


persahabatan K.A.M.I kekal sampai
kitowang dah nak mengakhiri sem 6..
walaupown banyak rintangan..
kitowang still bersama..
setakat masam muka sehari dua tu normal la.


No comments: