Followers

MENGIMBAS DETIK PERKENALAN ANTARA K.A.M.I

assalamualaikum...

tetiba feeling touching-touching....
teringat permulaan jalinan PERSAHABATAN antara K.A.M.I

teringat betapa bongoknya aku masa tu..
huhu..sem 1...TERSALAH pilih kawan.
habis cerita kena bebel dengan mak aku,
sebab hari-hari mengadu..nangis-nangis..
kononnya dowang tak mo kawan..coz,
marah aku xmo join dowang kua lepak-lepak.

mak cakap jangan nangis!
dah duduk jauh dari mak,
kena pandai fikir mana baik & buruk..
kena pandai pilih kawan..

1 sem bertahan dengan situasi camtu..
bila tak ikut...marah..tak mo cakap..
tak mo kawan..then kutuk aku belakang-belakang..
huhu..hari-hari menagis sowang-sowang..
tak ngadu kat mak...sebab xmo dy susah hati.

kira habis lama la aku bertahan tu kan..
huhu..sampi tahap aku dah stress dengan situasi tu,
suma yang terpendam selama 1 sem tu diluah pada
-wafa -
pendengar yang setia..
dy penasihat terbaik di abad tu...
huhu..dy orang pertama yang sudi dengar luahan aku
taw masa tu...kiranya dy nie sowang yang prihatin la..
pujuk & nasihat aku masa berlaku krisis antara
aku & geng ''tut''..


sejak tu,aku mula kenal kak mas & kak yana..
ahli group wafa niey haa..
-kak mas-

kakak yang paling kakak antara wafa & kak yana..
huhu...mek qlate..baik hati n slalu bagi nasihat
berbunga dekat adik-adik dy niey..

-kak yana-

 kak yana pulak,mula-mula tu..pandangan aku..
dy nie sorang yang sombong kowt..
first time jumpa hati aku berkata-kata..
‘’ishh..sombongnya kakak niey..takowt la nak tegur…’’
Time tu just berani tengok ja apa yang dy buat..
Dah macam secret admire dy ja kan?
Hehe..tapi yang pasti..aku pown tak taw
macam mana aku dgn dy boleh rapat..
kak yana nie..memang jiwang karat..
kalau bab video cinta..
bagi kat dy..feel tu penting kan.

bersambung...





No comments: