Followers

MID SEM BREAK...

ASSALAMUALAIKUM...

hai semua...sebenarnya terasa terlalu bahagia bila cuti menjelma..
macam menanti saat-saat bahagia pulak kan.
hehehe..mana taknya..dua tiga bulan sekali
baru boleh bercuti..tu la saat dinanti-nanti...
mengalahkan study kat oversea dah aku niey.

bila dah cuti...mula la nak wat aksi bina badan..
duduk ngadap laptop sambil mengunyah
segala yang ada..macam diri tu tengah picnik 
kat tepi pantai cinta berahi pulak kan..
pastu mula la ngadap cermin..
pot pet pot pet sowang-sowang...
alamak! betoi ka aku niey..nak diet..tak mow makan..
tak mow makan...di mulut..tapi di tangan terpantas.
tu la yang aku wat setiap hari..

bila dah bosan ngadap laptop..
aku mulakan projek eksperimen lak...
abis suma barang-barang aku kuakan.
mangsanya confirm la adik aku kan!
proses make-over gitu gini..
masa tu PERASAN terer make-up
 mengalahkan make-up artis la..
hahaha...

apa-apa pown memang best cuti-cuti camni..
rasa macam tak nak gi praktikal dah.
nak dok umah ja..

No comments: