Followers

BIRTHDAY MY SIS

assalamualaikum...


hola oulsss...tarikh 5 mac 2012,
genap la umo my sis 19 tahun..
adik aku sowang niyh memang kadang-kadang menyakitkan hati..
but,disebabkan umo kitowang tak la banyak bezanya..
banyak benda yang kitowang kongsi sesama.

malam tu,kitowang kua makan satu family..
best sangat..dan saat tu aku tawu satu benda..
yang aku ada lagi sorang adik perempuan..
huhuhu..even bukan dari mak yang sama.
dy still adik aku..
suka sangat ngan dak comey niyh taw.

intan aryssa


dah lama tak merasa da adik kecik kan..
syok dy jangan kata la...
adik aku cakap..niey mang adiah birthday yang tak diduga.
apa-apa pown..happy birthday dear..
aku sayang ang sangat-sangat.


may Allah bless u my sis.

4 comments:

Realname Hidden said...

walau macam mana pun dia tetap adik kan?hidden pun ada adik tiri gak..intan thanks lawat blog hidden haritu....dengan berbesar hatinya nak jemput intan tinggalkan link kat page hidden supaya hidden boleh keep leave a comment in all your entries..:)most welcome yeah.

http://mshiddenname.blogspot.com/2012/03/entry-melekat.html

yang berminat untuk dikomen bagi setiap entry pun boleh pergi kat link tu ye..happy blogging..:)

intan izzaty said...

ms hidden : btol tu..tetap adik kan..

Romeo Laut said...

erm... susah2.. follow la blog kalau senang. baca2 la entry yg ada. tak banyak pun. baru lagi. tq

Realname Hidden said...

:) amboi..puji melambong..rasa tak jadi nak komen..cakap makin cantik teros nak g tengok cermin dan mengedik sebentar..hehe(maaf hidden cuba jadi gedik..padahal tak gedik cuma bengong je.hehe..)tak update blog ke intan?
awak dah jadi pelengkap saya..:)